سایت های برتر دولتی جایزه می گیرند
دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی در راستای برگزاری دومین همایش ارزیابی وب گاه های دولتی و اعطای جایزه بزرگ وب با هدف فعال سازی خدمات دولت به مردم از کلیه دستگاههای قوای سه گانه برای حضور در این همایش دعوت کرد .
به گزارش ایشنا سعید سالاریان قائم مقام دبیر شورای اطلاع رسانی با بیان این مطلب اظهار کرد : در راستای ابلاغ سیاستهای کلی نظام اداری کشور توسط مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه نظام اداری الکترونیک کشور و در پی برگزاری موفقیت آمیز نخستین همایش ارزیابی وب گاههای دولتی و اعطای اولین جایزه وب به برگزیدگان دومین دوره این همایش اواسط تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد وی با اشاره ثبت نام و حضور ۱۸۶ دستگاه و وزارت خانه در دوره ی فبل مبنای کار در این دوره همایش از ابتدا بر اساس خود اظهاری و سپس بررسی فعالیتها وانتباق آنها با شاخص های بین الملی خواهد بود .
او خاطر نشان کرد دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی بر اساس وظایف محوله همچون دوره گذشته این ارزیابی را در سطح کلیه وب گاههای دولتی برگزار کرد بر همین اساس کلیه دستگههای قوای سه گانه برای حضور در این همایش دعوت می شود تا در موعد مقرر پایان اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به وب گاه شورا با آدرس ...... ثبت نام کنند قائم مقام ذبیر شورای عالی اطلاع رسانی با بیان اینکه در این دوره تیم فنی دبیرخانه با اشراف علمی دانشگاه صنعتی شریف ارزیابی وب گاه ها را برعهده خواهند داشت افزود ارزیابی وب گاههای دولتی با برخی تغییرات در ۱۰ شاخه خدمات الکترونیک و غیر حضوری اطلاع رسانی اعتبار و کیفیت محتوا روز آمدی و تعامل با کاربر جلوههای بصری گردش کار مناسب امنیت فناوری روز آمد پاسخگویی و احترام به کاربران برگزار شد .
سالاریان با بیان اینکه ویژه گی های ارائه اطلاعات سرویس ها و خدمات به نحو الکترونیکی در سهولت و سرعت شفافیت آن است تصریح کرد این ارزیابی به صورت سالانه برگزار می شود و با اعلام نتایج وب گاههایی که نسبت به دوره قبل در این سرویس ها پیشرفت داشته و تلاش مضاعفی برای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم کرده اند اعلام و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد .







